STEFAN - 2012-11-04 21:32:24

W walce max. mozna uzyc 6 pokemonow ( posiadac ich mozna w nieskonczonosc )
Wystawiony pokemon do walki nie moze zostac zmieniony dopuki jego HP nie spadnie do 0
Walki odgrywają się w specjalnych do tego wyznaczonych miejscach, tworzymy wątek o nazwie ... vs *** ( ... - wyzywający, *** - wyzywany do walki ), walka moze sie odbyc gdy obie strony zgadzaja sie na walke
Ataki pokemonow mozna poznac ze  Pokedexu 4
Obrażenia odliczane sa od poziomu zycia pokemona ( HP ) pokemon mający 0 HP przegrywa walke
Technika obliczania obrazen

Golem1            vs            Golem2
Atak: 100                      Atak: 200
Obrona: 200                  Obrona:100
Sp. Atak:100                 Sp. Atak: 100
Sp. Obrona: 150            Sp. Obrona: 50
HP: 1000                        HP: 1000

Atakuje pierwszy pokemon ten, ktory ma wieksza szybkosc w tym przypadku zalozmy ze zaczyna Golem1
Atak Golema1 zadaje 40 Obrazen

Do ataku wlicza sie Atak, Sp. Atak, 1/2 Obrazenia ciosu
100 + 100 + 20 = 240 ( atak golema1 )

Do obrony wlicza sie Obrona, Sp. Obrona
100 + 50 = 150 ( obrona golema2 )

Teraz od HP golema2 odejmowana jest roznica ataku od obrony
1000 - ( 220 - 150 ) = 1000 - 70 = 930 HP


Pokemony mają różne typy, efektywny typ ciosu zadaje 2x obrazen czyli np gdyby cios golema1 byl typu wody a golem2 mialby typ ogien
1000 - ( 2x 220 - 150 ) = 1000 - 160 = 840 HP

Moze zdarzyc sie odwrotna sytuacja wtedy oczywiscie obrazenia zadane beda 2x mniejsze

Pokemony moga znac max. 4 ruchy - w walce 1 ruchu mozna uczyc raz na 3 tury

Za wygranie walki otrzymujemy 100 Yenow

www.teamdoom.pun.pl www.xenoria.pun.pl www.radio-narew.pun.pl www.ogt.pun.pl www.mmcenter.pun.pl