STEFAN | Główny Administrator |
MaTi | Pomocnik STEFAN'A, opiekun forum |
W walce max. mozna uzyc 6 pokemonow ( posiadac ich mozna w nieskonczonosc )
Wystawiony pokemon do walki nie moze zostac zmieniony dopuki jego HP nie spadnie do 0
Walki odgrywają się w specjalnych do tego wyznaczonych miejscach, tworzymy wątek o nazwie ... vs *** ( ... - wyzywający, *** - wyzywany do walki ), walka moze sie odbyc gdy obie strony zgadzaja sie na walke
Ataki pokemonow mozna poznac ze Pokedexu 4
Obrażenia odliczane sa od poziomu zycia pokemona ( HP ) pokemon mający 0 HP przegrywa walke
Technika obliczania obrazen
Golem1 vs Golem2
Atak: 100 Atak: 200
Obrona: 200 Obrona:100
Sp. Atak:100 Sp. Atak: 100
Sp. Obrona: 150 Sp. Obrona: 50
HP: 1000 HP: 1000
Atakuje pierwszy pokemon ten, ktory ma wieksza szybkosc w tym przypadku zalozmy ze zaczyna Golem1
Atak Golema1 zadaje 40 Obrazen
Do ataku wlicza sie Atak, Sp. Atak, 1/2 Obrazenia ciosu
100 + 100 + 20 = 240 ( atak golema1 )
Do obrony wlicza sie Obrona, Sp. Obrona
100 + 50 = 150 ( obrona golema2 )
Teraz od HP golema2 odejmowana jest roznica ataku od obrony
1000 - ( 220 - 150 ) = 1000 - 70 = 930 HP
Pokemony mają różne typy, efektywny typ ciosu zadaje 2x obrazen czyli np gdyby cios golema1 byl typu wody a golem2 mialby typ ogien
1000 - ( 2x 220 - 150 ) = 1000 - 160 = 840 HP
Moze zdarzyc sie odwrotna sytuacja wtedy oczywiscie obrazenia zadane beda 2x mniejsze
Pokemony moga znac max. 4 ruchy - w walce 1 ruchu mozna uczyc raz na 3 tury
Za wygranie walki otrzymujemy 100 Yenow
Offline